Fraktpolicy

Tack! Här är den uppdaterade svenska versionen av fraktpolicyn för Elyza, anpassad för leveranser till Sverige, med korrekt e-postadress:


Fraktpolicy

Hos Elyza förstår vi hur viktigt det är med snabb och pålitlig leverans för att skapa en smidig shoppingupplevelse. Här nedan hittar du all information om hur vi hanterar leveranser till Sverige:


Behandlingstid

Beställningar som görs före kl. 11:00 måndag till lördag behandlas och skickas vanligtvis inom 24–48 timmar, exklusive söndagar och helgdagar. Under kampanjer eller högtider kan behandlingstiden förlängas något. Vi tackar för ditt tålamod under dessa perioder.


Fraktmetod

Vi erbjuder standardleverans med spårning så att du kan följa ditt paket hela vägen fram till dörren.


Fraktkostnader

Alla beställningar skickas fraktfritt till Sverige – inga extra avgifter tillkommer.


Leveranstid

För beställningar till Sverige är den uppskattade leveranstiden 5–8 arbetsdagar. Observera att oförutsedda händelser som väderförhållanden, tullhantering eller transportproblem hos fraktbolaget kan påverka leveranstiden.


Ändring av leveransadress

Om du behöver ändra leveransadressen efter att din beställning lagts, vänligen kontakta oss snarast. Vi gör vårt bästa för att justera adressen, men vi kan inte garantera ändringar efter att beställningen har skickats.


Avbeställning av beställning

Du kan avboka din beställning inom 2 timmar efter köpet. Kontakta vår kundtjänst på info@elyza.se och uppge ditt ordernummer – vi sköter resten.


Kontakt

Har du frågor om din leverans eller vill veta mer om vår fraktpolicy? Välkommen att höra av dig!

E-post: info@elyza.se
Telefon: +31 623839242

Kundtjänstens öppettider:
Måndag till fredag: 08:00 – 17:00
Lördag och söndag: 10:00 – 16:00
Vi besvarar din förfrågan inom 24 timmar.

Adress:
Elyza
Lynsvelt BV
Minervaplein 5-4
1077 TG Amsterdam
Nederländerna